En liten(stor) stolthet

Hej pärlan!

Här är en enkel men oh så vacker kreation som jag är väldigt stolt över. Armbandet är grovt i och med att jag helt enkelt har dubblat kedjan och bara använt en enda berlock istället för de fem jag annars använder. Att berlocken är stor och mönstrad gör att den matchar den stora kedjan, och det gör verkligen att det hamnar i blickfånget. Jag älskar det här armbandet, det är bara så stilrent och snyggt!!


m hjärta

Kedja: grov metall, dubbellagd
Pärlor:
 - stort muranoglashjärta m. gröna detaljer
 - 2 mörkgröna glaschips
Lås: stavlås

Pris: 180 :-
Vikt: 21 gram

//Okt



PSST! För att inte kedjan ska dela sig och trassla i mitten så har jag länkat ihop de två länkarna i mitten tillsammans med den ring som också bär upp hjärtat. Det ger två funktioner i en, som knappt syns och som gör armbandet lättare att bära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0