Asymmetri

Hej pärlan!

Mitt första halsband jag gjorde är en asymmetrisk liten kreation i rosa. Den grova kedjan och mockabandet kommer från armbanden jag tidigare gjort, och jag lade dessutom till ett stavlås som en extra liten detalj vid ena mockabandänden. Det fina med det här halsbandet är att just bandet är långt och simpelt vilket gör den till en fin touch om man har en enkel tröja eller blus på sig. Berlocken är flera små pärlkombinationer som gör ett otroligt mysigt ljud när de rör sig, och som dessutom är otroligt fina och glittrande!


halsband rosa

Kedja: grov metall
Lås: stavlås
Band: rosa mockaband
Pärlor:
 - 6 små rosa glaspärlor
 - 2 sötvatten
 - 1 rosa muranoglashjärta
 - 5 platta rosa glaspärlor
 - 2 mörkrosa Swarovski
 - 1 glaskvadrat
 - 8 rosa glaschips
 - 3 små platta glaspärlor
 - 1 stor rund glaspärla
 - 2 rosa shimmerglaspärlor
 - 1 metallpärla, tryck "CHIQ"

Pris:
200 :-
Vikt: 36 gram

//Okt

Kommentarer
Postat av: ola

otroligt fint! keep up the good work!

2009-01-30 @ 17:00:39
Postat av: Catrin

superfina smycken du gör =)

2009-02-19 @ 17:03:55
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0