Röda små hjärtan

Hej pärlan!

De här örhängesparet var det jobbigaste jag har gjort, eftersom jag på en rund stomme virade silvertråd hela vägen runt. Väldigt tätt, väldigt pilligt, men väldigt fint när de väl blev klara. Varför jag virade så där var för att det är mycket svårare för tråden med pärlorna att glida runt på stommen och förstöra eller ändra formen på ringen.
Med silvertråden valde jag vita och röda glittriga små pärlor som matchar den redan glittriga silvertråden. De är jättefina på ljushåriga, och är så himla vackra när de glittrar i ljuset!


rund röd

Ring: silverstomme
Tråd: tunn silvertråd
Pärlor:
4 röda glashjärtan
3 runda glaspärlor, skimmrande
4 glaspuckar, genomskinliga
Krokar: silver

Pris: 150 :-
Vikt: 14 gram


//Okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0