Sjuk?

Jaham så vaknade jag med halsont... kul. Kände av det lite igår när jag kom hem från stallet, men i morse kunde jag fan inte svälja! Inte bara det att det gjorde ont att svälja, utan det var liksom uppsvullet, du vet, så när man försökte svälja så gick det helt enkelt bara inte! Övervägde att stanna hemma från skolan, men idag har vi IDH prov i näringslära, musik som jag faktiskt måste gå till, plus att jag måste barnvakta ikväll igen (mys) så jag får helt enkelt inte bli sjuk. Inte imorrn heller!! Imorrn gäller rättskunskap, som vi bara har en gång i veckan som jag dessutom missade förra veckan... plus att jag ska till SATS med M.
Jag FÅR INTE BLI SJUK!!

K vill att jag ska dra till hans artonårsfest imorrn, men jag vet inte om jag orkar. Någonstans i stan, antagligen en riktigt sen kväll och så ska jag upp tidigt morgonen därpå för att jag har ridlektion 9:30... då måste jag vara i stallet senast 8:30. Hm. Han kommer bli så jävla arg, men jag måst everkligen ringa återbud.
... jag har ju faktiskt blivit sjuk!!

//LoE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0