Pojkvänsproblem!!!!... för honom

Hej pärlan!

Ja nu kommer jag med världens största pojkväns-I-landsproblem. Oli har tvingat mig i en hel vecka nu att leta reda på frisyrer som jag vill att han ska ha, för han vill klippa sig. Jag tycker sådant där är så himla svårt... han är fin i sitt hår som det är, och det säger jag för att jag menar det, men han vill fortfarande ha någonting nytt (vilket jag som tjej fullkomligt förstår).
Men sen handlar det ju också om vad han passar i. Jag vet att han har hyffsat långt hår, och jag vet vad jag gillar, men frågan är om frisyren kommer att passa hans ansikte och om han kommer att gilla det??!!

Så jag har några förslag (de ser hyffst likadana ut, men det är för att det är de sorters frisyrer han passar i och hans nuvarande är nääääästan likadan):

(1)                                                                           (2)


(3)


Okejokejokej, de ser typ identiska ut, men det är det sorters hår jag tycker om mest på killar! Sen spelar det förstås ingen roll om man tänker efter, liksom, en kille ska ju inte ha en sådan här frisyr om han absolut inte passar i det, för då blir ju hela grejen med frisyren tvärtom. Men det är någonting med det där halvlånga, nonchalanta, vindpustade håret som de bryr sig om med styling och grejer som är väldigt sött. Jag är ju själv lite av en bohem av mig, speciellt på sommaren när det är varmt: då kommer riktiga bohemic-lollan fram. Inte för extremt, utan på ett fint sätt. Så de här frisyrerna passar lite av den där livstilen jag gillar, att leva fritt, inte gå med strömmen och göra det som faller en in. Fritt liksom!

Aja, jag återkommer med vad pöjken tycker, tihi, har precis mailat iväg bilderna!! hoppashoppas...
Puss //LoE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0