Franskaväntan...

Hej pärlan!

Än en gång sitter jag med M och väntar på att franskan ska börja. Vi hade läxa tills idag, skriva resumé på en text som jag fortfarande inte har fått. Ganska skönt att jag har en glömsk lärare, haha! Igår gick väl ganska bra tycker jag, jag lyckades prata på rätt så flytande om min franska uppsats som jag har skrivit om balett. Klart jag tog balett, jag är ju balettdansös, blinkblink.

För en timme sedan kom en av ledarna för Hollandsutbytet till mig och gav mig ett program och gruppuppdelningen. Hela nästa vecka ska vi jobba med Hollandsprojektet med våra utbytesstudenter, och jag kommer typ inte ha en enda normal lektion enligt schemat. Det gör mig jättenervös, tänk vad mycket jag kommer missa! Typ två prov, musiken och svenskarbetet med gruppen... det känns inte bra, så jag måste verkligen gå och kolla så att jag inte får ogiltig frånvaro i en hel vecka! Jag menar, Hollandsprojektet är verkligen skola, jag skolar fan utanför skoltid också, när vi ska till Naturhistoriska och grejer.
En annan sak är att vi ska göra små projekt, typ bowling mm. på måndagen och onsdagen, de veckodagar jag har Skorpan. Skit! Jag vill bowla, men jag vill till Skorpan! Risken är att min holländare får vara själv med resten av gänget på teatern på onsdagen, för jag måste verkligen rida. Men han klarar sig nog, jag kommer ju hämta upp han när det är klart liksom!!

Hade precis FEb. Bättrats? Nej... jag orkar inte längre...
MEN, jag ska jobba ikväll, plus att jag ska få lön från tisdagen, så jag kommer få runt fyra, femhundra spänn idag! Najs!!

Ska dra, puss //LoE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0