Franska nerver

Hej pärlan!

Franska snart, då vi ska (inför några klasskamrater, inte så farligt) berätta lite kort om vår franska uppsats som vi skrev innan jullovet. M sitter och tränar, och jag har inte ens med mig min uppsats... H försöker härma. Hon låter mer som en täppt apa än en fransyska, men å andra sidan pluggar hon spanska!

Längtar efter helg, ska träffa gamla kompisar, ha ridlektion, få hit en holländsk utbytesstudent och ska på fest. Helgen kommer bli så himla kul, sen kommer holländaren vara här en vecka, han åker hem på lördagmorgon, sen är det typ bara två veckor kvar till sportlovet, och gissa vad som händer då...... FETTISDAGEN!!! Jag ska käka semlor så jag spricker. Men inte innan, för det är fusk.

Och ett måste är ju att gå till Tösses på Östermalm; stans bästa semlor!!


Nu ska ja dra

Puss //LoE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0